Tablica 2.1.3. Dzieci uczestnicy i ofiary zdarzeń drogowych w województwie
Chłopcy
Rok Wiek
[lat]
Rola Chłopcy
Ofiary ranne Ofiary śmiertelne Razem
liczba [%] liczba [%] liczba [%]
2006 0-5 kierujący 2 4,7 0 0 2 4,5
2006 6-10 kierujący 11 25,6 0 0 11 25
2006 11-15 kierujący 30 69,8 1 100 31 70,5
2006 Suma 43 100 1 100 44 100
2006 0-5 pasażer 20 24,7 0 0 20 24,7
2006 6-10 pasażer 26 32,1 0 0 26 32,1
2006 11-15 pasażer 35 43,2 0 0 35 43,2
2006   Suma 81 100 0 0 81 100
2006 0-5 pieszy 15 15 1 100 16 15,8
2006 6-10 pieszy 60 60 0 0 60 59,4
2006 11-15 pieszy 25 25 0 100 25 24,8
2006   Suma 100 100 1 100 101 100
2007 0-5 kierujący 0 0 0 0 0 0
2007 6-10 kierujący 15 34,1 0 0 15 32,6
2007 11-15 kierujący 29 65,9 2 100 31 67,4
2007   Suma 44 100 2 100 46 100
2007 0-5 pasażer 16 18,2 1 0 17 18,9
2007 6-10 pasażer 31 35,2 1 0 32 35,6
2007 11-15 pasażer 41 46,6 0 0 41 45,6
2007   Suma 88 100 2 0 90 100
2007 0-5 pieszy 13 13,1 0 0 13 13
2007 6-10 pieszy 46 46,5 0 0 46 46
2007 11-15 pieszy 40 40,4 1 100 41 41
2007   Suma 99 100 1 100 100 100
2008 0-4 kierujący 1 3,1 0 0 1 3
2008 5-9 kierujący 8 25 1 100 9 27,3
2008 10-14 kierujący 23 71,9 0 0 23 69,7
2008 Suma 32 100 1 100 33 100
2008 0-4 pasażer 31 32,6 0 0 31 32,6
2008 5-9 pasażer 33 34,7 0 0 33 34,7
2008 10-14 pasażer 31 32,6 0 0 31 32,6
2008   Suma 95 100 0 0 95 100
2008 0-4 pieszy 10 11,8 0 0 10 11,8
2008 5-9 pieszy 41 48,2 0 0 41 48,2
2008 10-14 pieszy 34 40 0 0 34 40
2008   Suma 85 100 0 0 85 100
2009 0-4 kierujący 0 0 0 0 0 0
2009 5-9 kierujący 9 20,5 1 50 10 21,7
2009 10-14 kierujący 35 79,5 1 50 36 78,3
2009   Suma 44 100 2 100 46 100
2009 0-4 pasażer 14 19,7 1 16,7 15 19,5
2009 5-9 pasażer 28 39,4 2 33,3 30 39
2009 10-14 pasażer 29 40,8 3 50 32 41,6
2009   Suma 71 100 6 100 77 100
2009 0-4 pieszy 4 5,7 1 100 5 7
2009 5-9 pieszy 24 34,3 0 0 24 33,8
2009 10-14 pieszy 42 60 0 0 42 59,2
2009   Suma 70 100 1 100 71 100
2010 0-4 kierujący 1 2,0 0 0,0 1 2,0
2010 5-9 kierujący 19 37,3 0 0,0 19 37,3
2010 10-14 kierujący 31 60,8 0 0,0 31 60,8
2010   Suma 51 100,0 0 0,0 51 100,0
2010 0-4 pasażer 20 26,0 1 16,7 21 25,3
2010 5-9 pasażer 29 37,7 1 16,7 30 36,1
2010 10-14 pasażer 28 36,4 4 66,7 32 38,6
2010   Suma 77 100,0 6 100,0 83 100,0
2010 0-4 pieszy 7 8,5 0 0,0 7 8,4
2010 5-9 pieszy 42 51,2 0 0,0 42 50,6
2010 10-14 pieszy 33 40,2 1 0,0 34 41,0
2010   Suma 82 100,0 1 0,0 83 100,0
2011 0-4 kierujący 1 1,6 0 0,0 1 1,6
2011 5-9 kierujący 13 20,6 0 0,0 13 20,6
2011 10-14 kierujący 49 77,8 0 0,0 49 77,8
2011   Suma 63 100,0 0 0,0 63 100,0
2011 0-4 pasażer 28 28,0 1 33,3 29 28,2
2011 5-9 pasażer 29 29,0 1 33,3 30 29,1
2011 10-14 pasażer 43 43,0 1 33,3 44 42,7
2011   Suma 100 100,0 3 100,0 103 100,0
2011 0-4 pieszy 15 17,4 0 0,0 15 17,0
2011 5-9 pieszy 35 40,7 1 0,0 36 40,9
2011 10-14 pieszy 36 41,9 1 0,0 37 42,0
2011 Suma 86 100,0 2 0,0 88 100,0
2012 0-4 kierujący 1 1,6 0 0,0 1 1,6
2012 5-9 kierujący 13 20,6 0 0,0 13 20,6
2012 10-14 kierujący 49 77,8 0 0,0 49 77,8
2012 Suma 63 100,0 0 0,0 63 100,0
2012 0-4 pasażer 28 28,0 1 33,3 29 28,2
2012 5-9 pasażer 29 29,0 1 33,3 30 29,1
2012 10-14 pasażer 43 43,0 1 33,3 44 42,7
2012 Suma 100 100,0 3 100,0 103 100,0
2012 0-4 pieszy 15 17,4 0 0,0 15 17,0
2012 5-9 pieszy 35 40,7 1 0,0 36 40,9
2012 10-14 pieszy 36 41,9 1 0,0 37 42,0
2012   Suma 86 100,0 2 0,0 88 100,0
2013 0-4 kierujący 1 3,0 0 0,0 1 3,0
2013 5-9 kierujący 4 12,1 0 0,0 4 12,1
2013 10-14 kierujący 28 84,8 0 0,0 28 84,8
2013 Suma 33 100,0 0 0,0 33 100,0
2013 0-4 pasażer 28 34,6 0 0,0 28 34,6
2013 5-9 pasażer 21 25,9 0 0,0 21 25,9
2013 10-14 pasażer 32 39,5 0 0,0 32 39,5
2013 Suma 81 100,0 0 0,0 81 100,0
2013 0-4 pieszy 7 12,5 0 0,0 7 12,1
2013 5-9 pieszy 24 42,9 0 0,0 24 41,4
2013 10-14 pieszy 25 44,6 2 0,0 27 46,6
2013 Suma 56 100,0 2 0,0 58 100,0
2014 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2014 5-9 kierujący 7 20,6 0 0,0 7 19,4
2014 10-14 kierujący 27 79,4 2 100,0 29 80,6
2014 Suma 34 100,0 2 100,0 36 100,0
2014 0-4 pasażer 25 29,1 0 0,0 25 29,1
2014 5-9 pasażer 32 37,2 0 0,0 32 37,2
2014 10-14 pasażer 29 33,7 0 0,0 29 33,7
2014 Suma 86 100,0 0 0,0 86 100,0
2014 0-4 pieszy 10 16,9 0 0,0 10 16,4
2014 5-9 pieszy 24 40,7 1 50,0 25 41,0
2014 10-14 pieszy 25 42,4 1 50,0 26 42,6
2014 Suma 59 100,0 2 100,0 61 100,0
2015 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2015 5-9 kierujący 14 35,9 1 100,0 15 37,5
2015 10-14 kierujący 25 64,1 0 0,0 25 62,5
2015 Suma 39 100,0 1 100,0 40 100,0
2015 0-4 pasażer 23 27,7 0 0,0 23 27,1
2015 5-9 pasażer 32 38,6 0 0,0 32 37,6
2015 10-14 pasażer 28 33,7 2 100,0 30 35,3
2015 Suma 83 100,0 2 100,0 85 100,0
2015 0-4 pieszy 4 6,2 0 0,0 4 6,2
2015 5-9 pieszy 33 50,8 0 0,0 33 50,8
2015 10-14 pieszy 28 43,1 0 0,0 28 43,1
2015 Suma 65 100,0 0 0,0 65 100,0
2016 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2016 5-9 kierujący 4 40,0 0 0,0 12 30,0
2016 10-14 kierujący 6 60,0 1 100,0 28 70,0
2016 Suma 10 100,0 1 100,0 40 100,0
2016 0-4 pasażer 4 30,8 0 0,0 23 29,1
2016 5-9 pasażer 2 15,4 0 0,0 29 36,7
2016 10-14 pasażer 7 53,8 1 100,0 27 34,2
2016 Suma 13 100,0 1 100,0 79 100,0
2016 0-4 pieszy 1 10,0 0 0,0 7 14,9
2016 5-9 pieszy 6 60,0 0 0,0 24 51,1
2016 10-14 pieszy 3 30,0 0 0,0 16 34,0
2016 Suma 10 100,0 0 0,0 47 100,0
Dziewczęta
Rok Wiek
[lat]
Rola Dziewczęta
Ofiary ranne Ofiary śmiertelne Razem
liczba [%] liczba [%] liczba [%]
2006 0-5 kierujący 1 12,5 0 0 1 12,5
2006 6-10 kierujący 4 50 0 0,1 4 50
2006 11-15 kierujący 3 37,5 0 0,2 3 37,5
2006   Suma 8 100 0 0,3 8 100
2006 0-5 pasażer 16 20,3 0 0,4 16 20,3
2006 6-10 pasażer 22 27,8 0 0,5 22 27,8
2006 11-15 pasażer 41 51,9 0 0,6 41 51,9
2006 Suma 79 100 0 0,7 79 100
2006 0-5 pieszy 13 13,3 0 0,8 13 13,1
2006 6-10 pieszy 39 39,8 0 0,9 39 39,4
2006 11-15 pieszy 46 46,9 1 100 47 47,5
2006   Suma 98 100 1 100 99 100
2007 0-5 kierujący 1 10 0 0 1 10
2007 6-10 kierujący 1 10 0 0 1 10
2007 11-15 kierujący 8 80 0 0 8 80
2007   Suma 10 100 0 0 10 100
2007 0-5 pasażer 28 25,2 2 0 30 26,1
2007 6-10 pasażer 42 37,8 1 0 43 37,4
2007 11-15 pasażer 41 36,9 1 0 42 36,5
2007   Suma 111 100 4 0 115 100
2007 0-5 pieszy 10 10,6 1 0 11 11,6
2007 6-10 pieszy 34 36,2 0 0 34 35,8
2007 11-15 pieszy 50 53,2 0 100 50 52,6
2007   Suma 94 100 1 100 95 100
2008 0-5 kierujący 0 0 0 0 0 0
2008 5-9 kierujący 1 14,3 0 0 1 14,3
2008 10-14 kierujący 6 85,7 0 0 6 85,7
2008   Suma 7 100 0 0 7 100
2008 0-5 pasażer 31 32,6 0 0 31 32,6
2008 5-9 pasażer 25 26,3 0 0 25 26,3
2008 10-14 pasażer 39 41,1 0 0 39 41,1
2008   Suma 95 100 0 0 95 100
2008 0-4 pieszy 6 7,8 0 0 6 7,6
2008 5-9 pieszy 37 48,1 0 100 39 49,4
2008 10-14 pieszy 34 44,2 0 0 34 43
2008   Suma 77 100 2 100 79 100
2009 0-4 kierujący 0 0 0 0 0 0
2009 5-9 kierujący 3 27,3 0 0 3 27,3
2009 10-14 kierujący 8 72,7 0 0 8 72,7
2009   Suma 11 100 0 0 11 100
2009 0-4 pasażer 10 17,9 2 100 12 20,7
2009 5-9 pasażer 20 35,7 0 0 20 34,5
2009 10-14 pasażer 26 46,4 0 0 26 44,8
2009   Suma 56 100 2 100 58 100
2009 0-4 pieszy 5 8,9 0 0 5 8,6
2009 5-9 pieszy 22 39,3 0 0 22 37,9
2009 10-14 pieszy 29 51,8 2 100 31 53,4
2009   Suma 56 100 2 100 58 100
2010 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2010 5-9 kierujący 5 38,5 0 0,0 5 38,5
2010 10-14 kierujący 8 61,5 0 0,0 8 61,5
2010   Suma 13 100,0 0 0,0 13 100,0
2010 0-4 pasażer 12 17,1 0 0,0 12 16,4
2010 5-9 pasażer 24 34,3 1 0,0 25 34,2
2010 10-14 pasażer 34 48,6 2 0,0 36 49,3
2010   Suma 70 100,0 3 0,0 73 100,0
2010 0-4 pieszy 6 7,1 0 0,0 6 7,1
2010 5-9 pieszy 39 46,4 0 0,0 39 45,9
2010 10-14 pieszy 39 46,4 1 100,0 40 47,1
2010   Suma 84 100,0 1 100,0 85 100,0
2011 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2011 5-9 kierujący 3 23,1 0 0,0 3 21,4
2011 10-14 kierujący 10 76,9 1 0,0 11 78,6
2011 Suma 13 100,0 1 0,0 14 100,0
2011 0-4 pasażer 24 25,8 0 0,0 24 25,5
2011 5-9 pasażer 29 31,2 0 0,0 29 30,9
2011 10-14 pasażer 40 43,0 1 0,0 41 43,6
2011 Suma 93 100,0 1 0,0 94 100,0
2011 0-4 pieszy 7 8,6 0 0,0 7 8,4
2011 5-9 pieszy 21 25,9 0 0,0 21 25,3
2011 10-14 pieszy 53 65,4 2 100,0 55 66,3
2012 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2012 5-9 kierujący 3 23,1 0 0,0 3 21,4
2012 10-14 kierujący 10 76,9 1 0,0 11 78,6
2012 Suma 13 100,0 1 0,0 14 100,0
2012 0-4 pasażer 24 25,8 0 0,0 24 25,5
2012 5-9 pasażer 29 31,2 0 0,0 29 30,9
2012 10-14 pasażer 40 43,0 1 0,0 41 43,6
2012 Suma 93 100,0 1 0,0 94 100,0
2012 0-4 pieszy 7 8,6 0 0,0 7 8,4
2012 5-9 pieszy 21 25,9 0 0,0 21 25,3
2012 10-14 pieszy 53 65,4 2 100,0 55 66,3
2012 Suma 81 100,0 2 100,0 83 100,0
2011 Suma 81 100,0 2 100,0 83 100,0
2013 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2013 5-9 kierujący 1 6,3 0 0,0 1 6,3
2013 10-14 kierujący 15 93,8 0 0,0 15 93,8
2013 Suma 16 100,0 0 0,0 16 100,0
2013 0-4 pasażer 16 24,6 0 0,0 16 23,9
2013 5-9 pasażer 21 32,3 0 0,0 21 31,3
2013 10-14 pasażer 28 43,1 2 0,0 30 44,8
2013 Suma 65 100,0 2 0,0 67 100,0
2013 0-4 pieszy 5 11,6 0 0,0 5 11,6
2013 5-9 pieszy 18 41,9 0 0,0 18 41,9
2013 10-14 pieszy 20 46,5 0 0,0 20 46,5
2013 Suma 43 100,0 0 0,0 43 100,0
2014 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2014 5-9 kierujący 3 30,0 0 0,0 3 30,0
2014 10-14 kierujący 7 70,0 0 0,0 7 70,0
2014 Suma 10 100,0 0 0,0 10 100,0
2014 0-4 pasażer 15 19,0 2 66,7 17 20,7
2014 5-9 pasażer 29 36,7 0 0,0 29 35,4
2014 10-14 pasażer 35 44,3 1 33,3 36 43,9
2014 Suma 79 100,0 3 100,0 82 100,0
2014 0-4 pieszy 1 2,1 0 0,0 1 2,1
2014 5-9 pieszy 14 29,2 0 0,0 14 29,2
2014 10-14 pieszy 33 68,8 0 0,0 33 68,8
2014 Suma 48 100,0 0 0,0 48 100,0
2015 0-4 kierujący 1 9,1 0 0,0 1 9,1
2015 5-9 kierujący 4 36,4 0 0,0 4 36,4
2015 10-14 kierujący 6 54,5 0 0,0 6 54,5
2015 Suma 11 100,0 0 0,0 11 100,0
2015 0-4 pasażer 9 18,4 2 100,0 11 21,6
2015 5-9 pasażer 22 44,9 0 0,0 22 43,1
2015 10-14 pasażer 18 36,7 0 0,0 18 35,3
2015 Suma 49 100,0 2 100,0 51 100,0
2015 0-4 pieszy 3 7,5 0 0,0 3 7,5
2015 5-9 pieszy 17 42,5 0 0,0 17 42,5
2015 10-14 pieszy 20 50,0 0 0,0 20 50,0
2015 Suma /td> 100,0 0 0,0 40 100,0
2016 0-4 kierujący 0 0,0 0 0,0 0 0,0
2016 5-9 kierujący 0 0,0 0 0,0 2 22,2
2016 10-14 kierujący 4 100,0 0 0,0 7 77,8
2016 Suma 4 100,0 0 0,0 9 100,0
2016 0-4 pasażer 1 33,3 2 66,7 21 30,9
2016 5-9 pasażer 2 66,7 0 0,0 21 30,9
2016 10-14 pasażer 0 0,0 1 33,3 26 38,2
2016 Suma 3 100,0 3 100,0 68 100,0
2016 0-4 pieszy 0 0,0 0 0,0 2 5,0
2016 5-9 pieszy 4 40,0 0 0,0 15 37,5
2016 10-14 pieszy 6 60,0 0 0,0 23 57,5
2016 Suma 10 100,0 0 0,0 40 100,0