Chłopcy
Rok | Wiek [lat] | Rola | Chłopcy | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ofiary ranne | Ofiary śmiertelne | Razem | ||||||
liczba | [%] | liczba | [%] | liczba | [%] | |||
2006 | 0-5 | kierujący | 2 | 4,7 | 0 | 0 | 2 | 4,5 |
2006 | 6-10 | kierujący | 11 | 25,6 | 0 | 0 | 11 | 25 |
2006 | 11-15 | kierujący | 30 | 69,8 | 1 | 100 | 31 | 70,5 |
2006 | Suma | 43 | 100 | 1 | 100 | 44 | 100 | |
2006 | 0-5 | pasażer | 20 | 24,7 | 0 | 0 | 20 | 24,7 |
2006 | 6-10 | pasażer | 26 | 32,1 | 0 | 0 | 26 | 32,1 |
2006 | 11-15 | pasażer | 35 | 43,2 | 0 | 0 | 35 | 43,2 |
2006 | Suma | 81 | 100 | 0 | 0 | 81 | 100 | |
2006 | 0-5 | pieszy | 15 | 15 | 1 | 100 | 16 | 15,8 |
2006 | 6-10 | pieszy | 60 | 60 | 0 | 0 | 60 | 59,4 |
2006 | 11-15 | pieszy | 25 | 25 | 0 | 100 | 25 | 24,8 |
2006 | Suma | 100 | 100 | 1 | 100 | 101 | 100 | |
2007 | 0-5 | kierujący | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2007 | 6-10 | kierujący | 15 | 34,1 | 0 | 0 | 15 | 32,6 |
2007 | 11-15 | kierujący | 29 | 65,9 | 2 | 100 | 31 | 67,4 |
2007 | Suma | 44 | 100 | 2 | 100 | 46 | 100 | |
2007 | 0-5 | pasażer | 16 | 18,2 | 1 | 0 | 17 | 18,9 |
2007 | 6-10 | pasażer | 31 | 35,2 | 1 | 0 | 32 | 35,6 |
2007 | 11-15 | pasażer | 41 | 46,6 | 0 | 0 | 41 | 45,6 |
2007 | Suma | 88 | 100 | 2 | 0 | 90 | 100 | |
2007 | 0-5 | pieszy | 13 | 13,1 | 0 | 0 | 13 | 13 |
2007 | 6-10 | pieszy | 46 | 46,5 | 0 | 0 | 46 | 46 |
2007 | 11-15 | pieszy | 40 | 40,4 | 1 | 100 | 41 | 41 |
2007 | Suma | 99 | 100 | 1 | 100 | 100 | 100 | |
2008 | 0-4 | kierujący | 1 | 3,1 | 0 | 0 | 1 | 3 |
2008 | 5-9 | kierujący | 8 | 25 | 1 | 100 | 9 | 27,3 |
2008 | 10-14 | kierujący | 23 | 71,9 | 0 | 0 | 23 | 69,7 |
2008 | Suma | 32 | 100 | 1 | 100 | 33 | 100 | |
2008 | 0-4 | pasażer | 31 | 32,6 | 0 | 0 | 31 | 32,6 |
2008 | 5-9 | pasażer | 33 | 34,7 | 0 | 0 | 33 | 34,7 |
2008 | 10-14 | pasażer | 31 | 32,6 | 0 | 0 | 31 | 32,6 |
2008 | Suma | 95 | 100 | 0 | 0 | 95 | 100 | |
2008 | 0-4 | pieszy | 10 | 11,8 | 0 | 0 | 10 | 11,8 |
2008 | 5-9 | pieszy | 41 | 48,2 | 0 | 0 | 41 | 48,2 |
2008 | 10-14 | pieszy | 34 | 40 | 0 | 0 | 34 | 40 |
2008 | Suma | 85 | 100 | 0 | 0 | 85 | 100 | |
2009 | 0-4 | kierujący | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2009 | 5-9 | kierujący | 9 | 20,5 | 1 | 50 | 10 | 21,7 |
2009 | 10-14 | kierujący | 35 | 79,5 | 1 | 50 | 36 | 78,3 |
2009 | Suma | 44 | 100 | 2 | 100 | 46 | 100 | |
2009 | 0-4 | pasażer | 14 | 19,7 | 1 | 16,7 | 15 | 19,5 |
2009 | 5-9 | pasażer | 28 | 39,4 | 2 | 33,3 | 30 | 39 |
2009 | 10-14 | pasażer | 29 | 40,8 | 3 | 50 | 32 | 41,6 |
2009 | Suma | 71 | 100 | 6 | 100 | 77 | 100 | |
2009 | 0-4 | pieszy | 4 | 5,7 | 1 | 100 | 5 | 7 |
2009 | 5-9 | pieszy | 24 | 34,3 | 0 | 0 | 24 | 33,8 |
2009 | 10-14 | pieszy | 42 | 60 | 0 | 0 | 42 | 59,2 |
2009 | Suma | 70 | 100 | 1 | 100 | 71 | 100 | |
2010 | 0-4 | kierujący | 1 | 2,0 | 0 | 0,0 | 1 | 2,0 |
2010 | 5-9 | kierujący | 19 | 37,3 | 0 | 0,0 | 19 | 37,3 |
2010 | 10-14 | kierujący | 31 | 60,8 | 0 | 0,0 | 31 | 60,8 |
2010 | Suma | 51 | 100,0 | 0 | 0,0 | 51 | 100,0 | |
2010 | 0-4 | pasażer | 20 | 26,0 | 1 | 16,7 | 21 | 25,3 |
2010 | 5-9 | pasażer | 29 | 37,7 | 1 | 16,7 | 30 | 36,1 |
2010 | 10-14 | pasażer | 28 | 36,4 | 4 | 66,7 | 32 | 38,6 |
2010 | Suma | 77 | 100,0 | 6 | 100,0 | 83 | 100,0 | |
2010 | 0-4 | pieszy | 7 | 8,5 | 0 | 0,0 | 7 | 8,4 |
2010 | 5-9 | pieszy | 42 | 51,2 | 0 | 0,0 | 42 | 50,6 |
2010 | 10-14 | pieszy | 33 | 40,2 | 1 | 0,0 | 34 | 41,0 |
2010 | Suma | 82 | 100,0 | 1 | 0,0 | 83 | 100,0 | |
2011 | 0-4 | kierujący | 1 | 1,6 | 0 | 0,0 | 1 | 1,6 |
2011 | 5-9 | kierujący | 13 | 20,6 | 0 | 0,0 | 13 | 20,6 |
2011 | 10-14 | kierujący | 49 | 77,8 | 0 | 0,0 | 49 | 77,8 |
2011 | Suma | 63 | 100,0 | 0 | 0,0 | 63 | 100,0 | |
2011 | 0-4 | pasażer | 28 | 28,0 | 1 | 33,3 | 29 | 28,2 |
2011 | 5-9 | pasażer | 29 | 29,0 | 1 | 33,3 | 30 | 29,1 |
2011 | 10-14 | pasażer | 43 | 43,0 | 1 | 33,3 | 44 | 42,7 |
2011 | Suma | 100 | 100,0 | 3 | 100,0 | 103 | 100,0 | |
2011 | 0-4 | pieszy | 15 | 17,4 | 0 | 0,0 | 15 | 17,0 |
2011 | 5-9 | pieszy | 35 | 40,7 | 1 | 0,0 | 36 | 40,9 |
2011 | 10-14 | pieszy | 36 | 41,9 | 1 | 0,0 | 37 | 42,0 |
2011 | Suma | 86 | 100,0 | 2 | 0,0 | 88 | 100,0 | |
2012 | 0-4 | kierujący | 1 | 1,6 | 0 | 0,0 | 1 | 1,6 |
2012 | 5-9 | kierujący | 13 | 20,6 | 0 | 0,0 | 13 | 20,6 |
2012 | 10-14 | kierujący | 49 | 77,8 | 0 | 0,0 | 49 | 77,8 |
2012 | Suma | 63 | 100,0 | 0 | 0,0 | 63 | 100,0 | |
2012 | 0-4 | pasażer | 28 | 28,0 | 1 | 33,3 | 29 | 28,2 |
2012 | 5-9 | pasażer | 29 | 29,0 | 1 | 33,3 | 30 | 29,1 |
2012 | 10-14 | pasażer | 43 | 43,0 | 1 | 33,3 | 44 | 42,7 |
2012 | Suma | 100 | 100,0 | 3 | 100,0 | 103 | 100,0 | |
2012 | 0-4 | pieszy | 15 | 17,4 | 0 | 0,0 | 15 | 17,0 |
2012 | 5-9 | pieszy | 35 | 40,7 | 1 | 0,0 | 36 | 40,9 |
2012 | 10-14 | pieszy | 36 | 41,9 | 1 | 0,0 | 37 | 42,0 |
2012 | Suma | 86 | 100,0 | 2 | 0,0 | 88 | 100,0 | |
2013 | 0-4 | kierujący | 1 | 3,0 | 0 | 0,0 | 1 | 3,0 |
2013 | 5-9 | kierujący | 4 | 12,1 | 0 | 0,0 | 4 | 12,1 |
2013 | 10-14 | kierujący | 28 | 84,8 | 0 | 0,0 | 28 | 84,8 |
2013 | Suma | 33 | 100,0 | 0 | 0,0 | 33 | 100,0 | |
2013 | 0-4 | pasażer | 28 | 34,6 | 0 | 0,0 | 28 | 34,6 |
2013 | 5-9 | pasażer | 21 | 25,9 | 0 | 0,0 | 21 | 25,9 |
2013 | 10-14 | pasażer | 32 | 39,5 | 0 | 0,0 | 32 | 39,5 |
2013 | Suma | 81 | 100,0 | 0 | 0,0 | 81 | 100,0 | |
2013 | 0-4 | pieszy | 7 | 12,5 | 0 | 0,0 | 7 | 12,1 |
2013 | 5-9 | pieszy | 24 | 42,9 | 0 | 0,0 | 24 | 41,4 |
2013 | 10-14 | pieszy | 25 | 44,6 | 2 | 0,0 | 27 | 46,6 |
2013 | Suma | 56 | 100,0 | 2 | 0,0 | 58 | 100,0 | |
2014 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2014 | 5-9 | kierujący | 7 | 20,6 | 0 | 0,0 | 7 | 19,4 |
2014 | 10-14 | kierujący | 27 | 79,4 | 2 | 100,0 | 29 | 80,6 |
2014 | Suma | 34 | 100,0 | 2 | 100,0 | 36 | 100,0 | |
2014 | 0-4 | pasażer | 25 | 29,1 | 0 | 0,0 | 25 | 29,1 |
2014 | 5-9 | pasażer | 32 | 37,2 | 0 | 0,0 | 32 | 37,2 |
2014 | 10-14 | pasażer | 29 | 33,7 | 0 | 0,0 | 29 | 33,7 |
2014 | Suma | 86 | 100,0 | 0 | 0,0 | 86 | 100,0 | |
2014 | 0-4 | pieszy | 10 | 16,9 | 0 | 0,0 | 10 | 16,4 |
2014 | 5-9 | pieszy | 24 | 40,7 | 1 | 50,0 | 25 | 41,0 |
2014 | 10-14 | pieszy | 25 | 42,4 | 1 | 50,0 | 26 | 42,6 |
2014 | Suma | 59 | 100,0 | 2 | 100,0 | 61 | 100,0 | |
2015 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2015 | 5-9 | kierujący | 14 | 35,9 | 1 | 100,0 | 15 | 37,5 |
2015 | 10-14 | kierujący | 25 | 64,1 | 0 | 0,0 | 25 | 62,5 |
2015 | Suma | 39 | 100,0 | 1 | 100,0 | 40 | 100,0 | |
2015 | 0-4 | pasażer | 23 | 27,7 | 0 | 0,0 | 23 | 27,1 |
2015 | 5-9 | pasażer | 32 | 38,6 | 0 | 0,0 | 32 | 37,6 |
2015 | 10-14 | pasażer | 28 | 33,7 | 2 | 100,0 | 30 | 35,3 |
2015 | Suma | 83 | 100,0 | 2 | 100,0 | 85 | 100,0 | |
2015 | 0-4 | pieszy | 4 | 6,2 | 0 | 0,0 | 4 | 6,2 |
2015 | 5-9 | pieszy | 33 | 50,8 | 0 | 0,0 | 33 | 50,8 |
2015 | 10-14 | pieszy | 28 | 43,1 | 0 | 0,0 | 28 | 43,1 |
2015 | Suma | 65 | 100,0 | 0 | 0,0 | 65 | 100,0 | |
2016 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2016 | 5-9 | kierujący | 4 | 40,0 | 0 | 0,0 | 12 | 30,0 |
2016 | 10-14 | kierujący | 6 | 60,0 | 1 | 100,0 | 28 | 70,0 |
2016 | Suma | 10 | 100,0 | 1 | 100,0 | 40 | 100,0 | |
2016 | 0-4 | pasażer | 4 | 30,8 | 0 | 0,0 | 23 | 29,1 |
2016 | 5-9 | pasażer | 2 | 15,4 | 0 | 0,0 | 29 | 36,7 |
2016 | 10-14 | pasażer | 7 | 53,8 | 1 | 100,0 | 27 | 34,2 |
2016 | Suma | 13 | 100,0 | 1 | 100,0 | 79 | 100,0 | |
2016 | 0-4 | pieszy | 1 | 10,0 | 0 | 0,0 | 7 | 14,9 |
2016 | 5-9 | pieszy | 6 | 60,0 | 0 | 0,0 | 24 | 51,1 |
2016 | 10-14 | pieszy | 3 | 30,0 | 0 | 0,0 | 16 | 34,0 |
2016 | Suma | 10 | 100,0 | 0 | 0,0 | 47 | 100,0 |
Dziewczęta
Rok | Wiek [lat] | Rola | Dziewczęta | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ofiary ranne | Ofiary śmiertelne | Razem | ||||||
liczba | [%] | liczba | [%] | liczba | [%] | |||
2006 | 0-5 | kierujący | 1 | 12,5 | 0 | 0 | 1 | 12,5 |
2006 | 6-10 | kierujący | 4 | 50 | 0 | 0,1 | 4 | 50 |
2006 | 11-15 | kierujący | 3 | 37,5 | 0 | 0,2 | 3 | 37,5 |
2006 | Suma | 8 | 100 | 0 | 0,3 | 8 | 100 | |
2006 | 0-5 | pasażer | 16 | 20,3 | 0 | 0,4 | 16 | 20,3 |
2006 | 6-10 | pasażer | 22 | 27,8 | 0 | 0,5 | 22 | 27,8 |
2006 | 11-15 | pasażer | 41 | 51,9 | 0 | 0,6 | 41 | 51,9 |
2006 | Suma | 79 | 100 | 0 | 0,7 | 79 | 100 | |
2006 | 0-5 | pieszy | 13 | 13,3 | 0 | 0,8 | 13 | 13,1 |
2006 | 6-10 | pieszy | 39 | 39,8 | 0 | 0,9 | 39 | 39,4 |
2006 | 11-15 | pieszy | 46 | 46,9 | 1 | 100 | 47 | 47,5 |
2006 | Suma | 98 | 100 | 1 | 100 | 99 | 100 | |
2007 | 0-5 | kierujący | 1 | 10 | 0 | 0 | 1 | 10 |
2007 | 6-10 | kierujący | 1 | 10 | 0 | 0 | 1 | 10 |
2007 | 11-15 | kierujący | 8 | 80 | 0 | 0 | 8 | 80 |
2007 | Suma | 10 | 100 | 0 | 0 | 10 | 100 | |
2007 | 0-5 | pasażer | 28 | 25,2 | 2 | 0 | 30 | 26,1 |
2007 | 6-10 | pasażer | 42 | 37,8 | 1 | 0 | 43 | 37,4 |
2007 | 11-15 | pasażer | 41 | 36,9 | 1 | 0 | 42 | 36,5 |
2007 | Suma | 111 | 100 | 4 | 0 | 115 | 100 | |
2007 | 0-5 | pieszy | 10 | 10,6 | 1 | 0 | 11 | 11,6 |
2007 | 6-10 | pieszy | 34 | 36,2 | 0 | 0 | 34 | 35,8 |
2007 | 11-15 | pieszy | 50 | 53,2 | 0 | 100 | 50 | 52,6 |
2007 | Suma | 94 | 100 | 1 | 100 | 95 | 100 | |
2008 | 0-5 | kierujący | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2008 | 5-9 | kierujący | 1 | 14,3 | 0 | 0 | 1 | 14,3 |
2008 | 10-14 | kierujący | 6 | 85,7 | 0 | 0 | 6 | 85,7 |
2008 | Suma | 7 | 100 | 0 | 0 | 7 | 100 | |
2008 | 0-5 | pasażer | 31 | 32,6 | 0 | 0 | 31 | 32,6 |
2008 | 5-9 | pasażer | 25 | 26,3 | 0 | 0 | 25 | 26,3 |
2008 | 10-14 | pasażer | 39 | 41,1 | 0 | 0 | 39 | 41,1 |
2008 | Suma | 95 | 100 | 0 | 0 | 95 | 100 | |
2008 | 0-4 | pieszy | 6 | 7,8 | 0 | 0 | 6 | 7,6 |
2008 | 5-9 | pieszy | 37 | 48,1 | 0 | 100 | 39 | 49,4 |
2008 | 10-14 | pieszy | 34 | 44,2 | 0 | 0 | 34 | 43 |
2008 | Suma | 77 | 100 | 2 | 100 | 79 | 100 | |
2009 | 0-4 | kierujący | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2009 | 5-9 | kierujący | 3 | 27,3 | 0 | 0 | 3 | 27,3 |
2009 | 10-14 | kierujący | 8 | 72,7 | 0 | 0 | 8 | 72,7 |
2009 | Suma | 11 | 100 | 0 | 0 | 11 | 100 | |
2009 | 0-4 | pasażer | 10 | 17,9 | 2 | 100 | 12 | 20,7 |
2009 | 5-9 | pasażer | 20 | 35,7 | 0 | 0 | 20 | 34,5 |
2009 | 10-14 | pasażer | 26 | 46,4 | 0 | 0 | 26 | 44,8 |
2009 | Suma | 56 | 100 | 2 | 100 | 58 | 100 | |
2009 | 0-4 | pieszy | 5 | 8,9 | 0 | 0 | 5 | 8,6 |
2009 | 5-9 | pieszy | 22 | 39,3 | 0 | 0 | 22 | 37,9 |
2009 | 10-14 | pieszy | 29 | 51,8 | 2 | 100 | 31 | 53,4 |
2009 | Suma | 56 | 100 | 2 | 100 | 58 | 100 | |
2010 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2010 | 5-9 | kierujący | 5 | 38,5 | 0 | 0,0 | 5 | 38,5 |
2010 | 10-14 | kierujący | 8 | 61,5 | 0 | 0,0 | 8 | 61,5 |
2010 | Suma | 13 | 100,0 | 0 | 0,0 | 13 | 100,0 | |
2010 | 0-4 | pasażer | 12 | 17,1 | 0 | 0,0 | 12 | 16,4 |
2010 | 5-9 | pasażer | 24 | 34,3 | 1 | 0,0 | 25 | 34,2 |
2010 | 10-14 | pasażer | 34 | 48,6 | 2 | 0,0 | 36 | 49,3 |
2010 | Suma | 70 | 100,0 | 3 | 0,0 | 73 | 100,0 | |
2010 | 0-4 | pieszy | 6 | 7,1 | 0 | 0,0 | 6 | 7,1 |
2010 | 5-9 | pieszy | 39 | 46,4 | 0 | 0,0 | 39 | 45,9 |
2010 | 10-14 | pieszy | 39 | 46,4 | 1 | 100,0 | 40 | 47,1 |
2010 | Suma | 84 | 100,0 | 1 | 100,0 | 85 | 100,0 | |
2011 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2011 | 5-9 | kierujący | 3 | 23,1 | 0 | 0,0 | 3 | 21,4 |
2011 | 10-14 | kierujący | 10 | 76,9 | 1 | 0,0 | 11 | 78,6 |
2011 | Suma | 13 | 100,0 | 1 | 0,0 | 14 | 100,0 | |
2011 | 0-4 | pasażer | 24 | 25,8 | 0 | 0,0 | 24 | 25,5 |
2011 | 5-9 | pasażer | 29 | 31,2 | 0 | 0,0 | 29 | 30,9 |
2011 | 10-14 | pasażer | 40 | 43,0 | 1 | 0,0 | 41 | 43,6 |
2011 | Suma | 93 | 100,0 | 1 | 0,0 | 94 | 100,0 | |
2011 | 0-4 | pieszy | 7 | 8,6 | 0 | 0,0 | 7 | 8,4 |
2011 | 5-9 | pieszy | 21 | 25,9 | 0 | 0,0 | 21 | 25,3 |
2011 | 10-14 | pieszy | 53 | 65,4 | 2 | 100,0 | 55 | 66,3 |
2012 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2012 | 5-9 | kierujący | 3 | 23,1 | 0 | 0,0 | 3 | 21,4 |
2012 | 10-14 | kierujący | 10 | 76,9 | 1 | 0,0 | 11 | 78,6 |
2012 | Suma | 13 | 100,0 | 1 | 0,0 | 14 | 100,0 | |
2012 | 0-4 | pasażer | 24 | 25,8 | 0 | 0,0 | 24 | 25,5 |
2012 | 5-9 | pasażer | 29 | 31,2 | 0 | 0,0 | 29 | 30,9 |
2012 | 10-14 | pasażer | 40 | 43,0 | 1 | 0,0 | 41 | 43,6 |
2012 | Suma | 93 | 100,0 | 1 | 0,0 | 94 | 100,0 | |
2012 | 0-4 | pieszy | 7 | 8,6 | 0 | 0,0 | 7 | 8,4 |
2012 | 5-9 | pieszy | 21 | 25,9 | 0 | 0,0 | 21 | 25,3 |
2012 | 10-14 | pieszy | 53 | 65,4 | 2 | 100,0 | 55 | 66,3 |
2012 | Suma | 81 | 100,0 | 2 | 100,0 | 83 | 100,0 | |
2011 | Suma | 81 | 100,0 | 2 | 100,0 | 83 | 100,0 | |
2013 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2013 | 5-9 | kierujący | 1 | 6,3 | 0 | 0,0 | 1 | 6,3 |
2013 | 10-14 | kierujący | 15 | 93,8 | 0 | 0,0 | 15 | 93,8 |
2013 | Suma | 16 | 100,0 | 0 | 0,0 | 16 | 100,0 | |
2013 | 0-4 | pasażer | 16 | 24,6 | 0 | 0,0 | 16 | 23,9 |
2013 | 5-9 | pasażer | 21 | 32,3 | 0 | 0,0 | 21 | 31,3 |
2013 | 10-14 | pasażer | 28 | 43,1 | 2 | 0,0 | 30 | 44,8 |
2013 | Suma | 65 | 100,0 | 2 | 0,0 | 67 | 100,0 | |
2013 | 0-4 | pieszy | 5 | 11,6 | 0 | 0,0 | 5 | 11,6 |
2013 | 5-9 | pieszy | 18 | 41,9 | 0 | 0,0 | 18 | 41,9 |
2013 | 10-14 | pieszy | 20 | 46,5 | 0 | 0,0 | 20 | 46,5 |
2013 | Suma | 43 | 100,0 | 0 | 0,0 | 43 | 100,0 | |
2014 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2014 | 5-9 | kierujący | 3 | 30,0 | 0 | 0,0 | 3 | 30,0 |
2014 | 10-14 | kierujący | 7 | 70,0 | 0 | 0,0 | 7 | 70,0 |
2014 | Suma | 10 | 100,0 | 0 | 0,0 | 10 | 100,0 | |
2014 | 0-4 | pasażer | 15 | 19,0 | 2 | 66,7 | 17 | 20,7 |
2014 | 5-9 | pasażer | 29 | 36,7 | 0 | 0,0 | 29 | 35,4 |
2014 | 10-14 | pasażer | 35 | 44,3 | 1 | 33,3 | 36 | 43,9 |
2014 | Suma | 79 | 100,0 | 3 | 100,0 | 82 | 100,0 | |
2014 | 0-4 | pieszy | 1 | 2,1 | 0 | 0,0 | 1 | 2,1 |
2014 | 5-9 | pieszy | 14 | 29,2 | 0 | 0,0 | 14 | 29,2 |
2014 | 10-14 | pieszy | 33 | 68,8 | 0 | 0,0 | 33 | 68,8 |
2014 | Suma | 48 | 100,0 | 0 | 0,0 | 48 | 100,0 | |
2015 | 0-4 | kierujący | 1 | 9,1 | 0 | 0,0 | 1 | 9,1 |
2015 | 5-9 | kierujący | 4 | 36,4 | 0 | 0,0 | 4 | 36,4 |
2015 | 10-14 | kierujący | 6 | 54,5 | 0 | 0,0 | 6 | 54,5 |
2015 | Suma | 11 | 100,0 | 0 | 0,0 | 11 | 100,0 | |
2015 | 0-4 | pasażer | 9 | 18,4 | 2 | 100,0 | 11 | 21,6 |
2015 | 5-9 | pasażer | 22 | 44,9 | 0 | 0,0 | 22 | 43,1 |
2015 | 10-14 | pasażer | 18 | 36,7 | 0 | 0,0 | 18 | 35,3 |
2015 | Suma | 49 | 100,0 | 2 | 100,0 | 51 | 100,0 | |
2015 | 0-4 | pieszy | 3 | 7,5 | 0 | 0,0 | 3 | 7,5 |
2015 | 5-9 | pieszy | 17 | 42,5 | 0 | 0,0 | 17 | 42,5 |
2015 | 10-14 | pieszy | 20 | 50,0 | 0 | 0,0 | 20 | 50,0 |
2015 | Suma | /td> | 100,0 | 0 | 0,0 | 40 | 100,0 | |
2016 | 0-4 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 |
2016 | 5-9 | kierujący | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 2 | 22,2 |
2016 | 10-14 | kierujący | 4 | 100,0 | 0 | 0,0 | 7 | 77,8 |
2016 | Suma | 4 | 100,0 | 0 | 0,0 | 9 | 100,0 | |
2016 | 0-4 | pasażer | 1 | 33,3 | 2 | 66,7 | 21 | 30,9 |
2016 | 5-9 | pasażer | 2 | 66,7 | 0 | 0,0 | 21 | 30,9 |
2016 | 10-14 | pasażer | 0 | 0,0 | 1 | 33,3 | 26 | 38,2 |
2016 | Suma | 3 | 100,0 | 3 | 100,0 | 68 | 100,0 | |
2016 | 0-4 | pieszy | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 2 | 5,0 |
2016 | 5-9 | pieszy | 4 | 40,0 | 0 | 0,0 | 15 | 37,5 |
2016 | 10-14 | pieszy | 6 | 60,0 | 0 | 0,0 | 23 | 57,5 |
2016 | Suma | 10 | 100,0 | 0 | 0,0 | 40 | 100,0 |